Perşembe, Ekim 20, 2005

‘Konuşmayan Tavus Kuşu Camio’ Konuştu!


Berrak Yurdakul’ un kitabını okuyorum. Bir kitabın iyi ya da kötü olarak değelendirilmesini hiç doğru bulmam. Sanırım oldukça ilginç olarak tanımlanabilir. Özellikle de sayıları kıçında beliren yazar Kepekuş ile yapılan Tv röportajı son derece eğlenceli geldi bana.

Gözlerim yorulunca biraz zap yapasım geldi.

Saba Tümer in haber programı ilk kaza. Zeynep Dizdar yeni albüm çıkarmış ya, Saba Hanım da onu konuk almış. Kısa bir diyaloğun hemen ardından Zeynep elinde mikrofon haber merkezinin ortasında oturduğu yerden şarkı söylüyor. Görüntü trajikomik. Dayanamıyorum. Kızım gitsene bir eğlence programına falan sen. Ne işin var haber bülteninde. Stüdyoyu şaşırdılar sanırım. Hayır kime kızmak lazım bilmiyorum ki. Onu davet edene mi, davete icabet edene mi?

Ama bence son günlerin TV absürdlük bomabasını Savaş Ay ilk programı ile patlattı. İzlemeyen varsa mutlaka bir yerlerden kaydını falan bulsun. Hani nasıl ‘Dünyayı Kurtaran Adam’ bazı okullarda gösteriliyorsa, bu da bence kült olacak.
Zekeriya Hocamızın etrafında her birinin yüzünde benim evi boyarken kullandığımın üç beş katı boya bulunan hanımlarla yaptığı açıklamalar inanılmazdı. Hele hocanın ikide bir yanındaki medya bebeklerine ‘otursana kızım artık sen yerine’ deyişine koptum. Hala toparlanamadım.

Hocam eziliyorsun çarklar arasında. Gerçi pek bir gönüllü duruyor ama, günahı boynuna tabi.

Transparan elbisesi ile şova katılan Tuba Özay, Zekeriya Beyaz yanındayken eliyle kıyafetinin açık yerlerin kapatıyordu. Hanım hanım, üç dakika önce bütün Türkiye gördü, Zekeriya Hoca görse ne olur.

Bu arada Seda Sayan ve günü skandalı programı bahsini hiç açmıyorum. Herhalde toptan kusma histerisine kapılırız.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home