Çarşamba, Eylül 14, 2005

CarrefourSA Küstahlığı!

İçerenköy CarrefourSA da içeri girerken bir alış-veriş arabası almak istedim. Ancak güvenlik görevlileri 1 YTL talep ettiler. Arabayı iade ederken paramızı geri alabiliyormuşuz.
Parayı vermeyi reddedip önce danışma da görev yapan arkadaşlarla görüştüm. Tatminkar bir yanıt alamadığım için beni güvenlik biriminden Yüksel Bey ile görüştürdüler. Kısaca yaptıkları açıklama şöyle:
Arabalar otoparkın içinde bırakılıyor ve düzensizlik meydana geliyor.
Carrefour’un düzenini sağlamak Carrefour’un görevidir. Müşterilerinin değil. Müşterilerinizden ‘rica edebilirsiniz’ ama onun parasını rehin alarak bir şeyler yapmaya zorlayamazsınız.
Koca alış-veriş arabasını çalacağımızdan mı şüpheleniyorlar anlamadım.
CarrefourSA’yı var eden insanlardan biri, yani müşteri olarak, potansiyel hırsız ya da düzen bozan yerine konulmayı içime sindiremiyorum. Bu uygulama değişene kadar da CarrefourSA dan alış-veriş yapmayı reddiyorum.
Daha önce de yine halkımıza potansiyel hırsız gözüyle bakıp belirli bir yaşın altındakileri markete almayan CarrefourSA sanırım bunu gelenek haline getirdi.
Bilinçli tüm tüketicileri de bu uygulamayı protesto etmeye davet ediyorum.

1 Comments:

Blogger DREAMER Elif GÜNEŞ dedi ki...

bugun carrefour maltepe merkeze gidip 1 ytl ye bir alisveris arabasi aldim.marketin icinde yaklasık 5 dk dolasip carrefour logolu urunleri ve bircok baska urunu de arabaya doldurdum ve danismaya gidip 1 ytl mi geri istiyorum cunku bu urunleri almaktan vazgectim dedim.
Bunu 1 Ytl uygulmasini , kirli ve tekerlekleri calsimayan bozuk arabalari musteriye kullandirtmalarini protesto etmek icin yaptigimi acikladim.
Tum urunleri tek tek dansimada arabadan bosalttilar ve arabayi siraya goturup 1 ytl mi cikarip bana verdiler.
Ayrica maltepe belediyesi ve carrefour arasindaki isbirligi nedeniyle otopraki da gunicinde kullanilmaz durumdadir.
ayrintilar icin lutfen
http://venusunlezzetleri.blogspot.com ziyaret ediniz.

vatandasa yapilan bu saygisizlik gereken cevabi almalidir.

Salı, Ekim 09, 2007  

Yorum Gönder

<< Home