Salı, Eylül 20, 2005

Vah Benim Abdominal Kaslarım!

Klasik pazarlama tekniklerinin en bilineni bu. Temeli çok basit. Pavlov’ un ‘Şartlı Refleks’ kuramına dayanıyor. Şöyle ki:

Bir elde ne var; Benim gün ışığına çıkmaya can atan potansiyel Abdominal kaslarım. Diğer elde ise, yüzyılın mucizesi: 6 Second ABS. TV’ de çıkıyor ya. 1 Hafta çalış beton gibi göbeğin olsun. Herkes kıskançlıktan çatlasın.

Çevreni bir anda hayranların sarar. Göbekli, zavallı ve acınası insanlar bu işin sırrını sorarken sen tişörtünü gururla yukarı kaldırırsın ve ağzından şu kelimeler dökülür:

6 Second ABS... Hem de günde saaadece 5 dakika. Hem de hem de 1 Haftada.

Zil çaldı tabi. Ben de ağzımdan salyalar aka aka (Şartlı Refleks ya o açıdan) hemen internete koşturdum sipariş vermek için.

Kısaca geçeyim, distüribütör firma 1 hafta gibi bi sürede teslim ediyormuş tanrının bu mucizesini. Yav kim bekleyecek 1 hafta. Nerede ben de o kadar sebat! Ak sakallı dede Google imdadıma koşturdu hemen. Nealsak.com’ da da aynı alet var ve 3 günde elimde oluyormuş. Hemen alış-veriş sitesine üye oldum. Siparişimi verdim. Abdal değilim ki kardeşim. Başıma gelecekler malum olmuyor bana.

Nealsak.com da kredi kartımdan ürün bedeli düşene kadar her şey yolundaydı. Sonra site iri yarı kötü kalpli geçkin boyalı kadınlar gibi, form değiştirmeye başladı. Kendimi bir anda bir kabusun içinde buluverdim.

Yurtiçi Kargo, ‘Size iki kere geldik bulamadık’ diyor ama nedense ben evde olmama rağmen bana kimse gelmiyor. Nealsak.com, ‘Döncem ben sana’ diyor ama heralde yolu şaşırıp kavşağı kaçırıyor. Velhasıl kelam, bizim Abdominal kaslar 1 haftadır ağlamaklı bekleşip duruyor.

Sonunda anlaşıldı ki, daha ilk siparişimde Nealsak.comcu arkadaşlar benim adresi yanlış yazmış ve 6 Second ABS günlerdir sahibini köhne kargo depolarında boynu bükük bekliyormuş. Eee, hassas alet tabi.

Nealsak.com değil, Nealmasak.com ya da Nealsaktarezilolsak.com

Yurtiçi Kargoya da teşekkürler bu arada. Şube çalışanları biraz reaktif gibi. ‘Ben yapmadım o yaptı’ modundalar ama Müşteri Hizmetlerinden bir hanım durumu 3 dakika içinde çözüverdi.

Çok yararlı bir alet dememişmiydim. Adamlar yapmış işte. Daha alet gelmeden telefon tutmaktan kol, meram anlatmaktan çene kaslarım taş gibi oldu. Arnold görse kıskanır.

Haftaya dar badilerimle İstiklal’ de on kere bir aşağı bir yukarı yürüyeceğim. Tutmayın beni yahu...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home