Pazartesi, Ekim 03, 2005

Anneme TV Şovuna Çıktığımı Söylemeyin, O Beni AB' ye Girdim Sanıyor.


Dün gece... Saat 23:00 suları...

İstanbul kendini gri bir karanlığa teslim etmiş. Yurdum insanı ise geleceğinin nasıl şekilleneceğini anlayabilmek için aptal kutusunun karşına kilitlenmiş. AB den çıkacak sonucu mu bekliyor dersiniz?

Tabi ki hayır!

Ekranlarımızın yeni bombasını seyrediyoruz hep beraberce. Zayıflamak istiyorum!

Kilolu, pek cok diyet denemiş ama bşarılı olmamış ve iki cümlede bir 'Zayıflamak en büyük hayalim' diyen bazı arkadaşlar toplanmışlar stüdyoya, bir de güzelce bir sunucu hanım. Uzman, jüri niyetine diyetisyenler orada. Kilo veremezsen elenirsin. Milletin yediğinden içtiğinden bize neyse...

Bizler de, 'Yav çocuk çok azmetti ama bünye meselesi bu. Bak su içse yarıyor' diyeceğiz, oy atacağız favori seçeceğiz. Yapımcı firma milletin yağları üzerinden paraları cebe atarken bir de yatırım yapıyor. Kim bilir kaç seneliğine esir etmişlerdir bu garibanları. Olurda tutturan olursa, zayıflaylarsa... Bi' de kaset yaparız. Olmadı iki dizi de gösteririz demişlerdir.

Umarım, oğlumu medya zayıflattı feryatları duyulmaz bu defa pencerelerden.

Ben şahsen büyük bir merak içindeyim son zamanlarda. Bundan sonra ekran karşısında neler yapılacak acaba? Hani, bu işin sonu nereye kadar varır inanın bilmiyorum.

Benim de bir kaç program önerim var. Valla acayip tutar abiler. Yarın yazacağım. Bekleyin.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home