Salı, Aralık 20, 2005

Tüketici Kimliğimle Övünüyorum...

Ama üretici kimliğimden utanıyorum.

Bizlerin tüketici olarak bulunduğumuz konum, üretici olarak bulunduğumuz konumdan çok daha ileride. Hazmetmesi zor bir cümle oldu biliyorum. Ama detaylandırınca bana hak vereceksiniz...

İlk olarak 'bizler' kavramını açayım biraz. Yani Türkiye vatandaşları, hatta biraz daha genellersek tüm gelişmekte olan ülkelerde yaşayan beyaz yakalılar, orta, orta-üst sosyo-ekonomik seviye insancıkları.

Dünya ile devamlı irtibat halindeyiz. Son teknolojik gelişmeleri, bunların hayata yansımasını ve sonuçlarını takip ediyoruz. Ve tüm bunlardan hayatımızın her alanında sonuna kadar yararlanmak istiyoruz. İstiyoruz çünkü insanız. Daima daha iyisini arzulayan ve tatmin nedir bilmeyen bir yanımız var.

İnternetten yaptığım alış-verişin hemen bana ulaşmasını istiyorum.
Para harcadığım her yerde (kamu kuruluşları dahil) bana kral gibi davranılmasını istiyorum.
Yaşadığım sorunun hemen ve kalıcı olarak çözülmesini istiyorum.
Olağanüstü mal ve hizmet istiyorum.
İstiyorum, istiyorum....

Peki üretici kimliğimi büründüğümde ne yapıyorum?

Size yardımcı olamadığım için özür diliyorum.
Suçu ona buna kakalıyorum.
Kahrolsun bu sistem diye feryat feryat bağırıyorum.
Bizim prosedürümüz böyle numaraları çekiyorum.
Kıvırıyorum da kıvırıyorum...

Acaba suçlu ben miyim?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home